Vilka brukar ni gå in i?

Heej! Just nu sitter jag och kollar på olika klädaffärers hemsidor för jag ska börja med en ny kategori som heter "Bajs eller Najs?" och jag har letat på olika sidor efter kläder jag kan bajsa och najsa men när jag hade gått in på H&M och Bik Bok (jag hade också försökt att komma in på JCs hemsida men då måste man ha Internet explorer 8 och det har inte jag) så märkte jag att  när jag är i Täby C så går jag typ bara in på H&M, Bik Bok och JC. DEt är ju bara tre affärer!


Jag går in i andra affärer också men jag har typ bara köpt från H&M, JC och Bikbok men när jag är i Kista eller i stan så köper jag från Monki och New Yorkers för dom har ju otroligt asfina kläder! Synd att inte Täby C har dom butikerna för då skulle dom få in mycket mera pengar iaf av en person som heter Sophia :D. Vilka affärer brukar ni gå in i när ni är i stan, kista eller täby c? Aja ni får ha det så bra, hej då! // sOphia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0