Mun mot mun metoden!

Hej på dig! Idag var det en rolig dag och den är inte slut ännu, på morgon körde klassen en frågesport där det var frågor om en själv och det var askul! Vi har inte fått svaren på frågorna än men det får vi reda på sen, jag hade skrivit en fråga och den lyder såhär: Vilket nummer har jag på min matchtröja i fotboll? xD Svaret var nr 3 men dom flesta trodde nr 9 =). På lunchrasten var jag och många fler ute på skolgården och njöt av det härliga sommarväder! Jag ska lägga upp jättehärliga bilder som jag har överfört till datorn, skrolla ner så ser ni några av dom! =)


På idrotten fick vi gå till ett klassrum där vi fick lära oss om första hjälpen och sånt där vi fick också göra mun mot mun metoden! Nä jag bara skojja xD, det var kul att få lära sig om första hjälpen men det hade varit mycket roligare om det hade varit riktig idrott. Efter skolan gick jag hem till pappa och bakade scones eftersom det inte fanns något bröd i frysen, sconsen var jättegoda! För ett litet tag sen städade jag mitt rum och åt middag och snart ska jag cykla ner till IP för att jag ska på fotbollsträning som börjar 19.15. Hoppas det går bättre idag än vad det gjorde igår för igår gick det sämst! =( Aja här kommer några av bilderna som togs idag!


No comments förutom att alla ser asroliga ut! xD






Här är alla men Rebecka gömmer sig bakom Vicci som sitter på den sidan där ingen är. =)


Fiina Karro! xD


Fiina Kimsy! =)


Fiina Ida! :D


Fiina Elin!

P.s När jag kommit hem från fotbollsträningen och duschat kanske jag skriver ett inlägg och då lägger jag upp flera bilder! =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hoppas det var OK att jag tog bilderna! =) Den bilden på Ida var JÄTTEFIN!

2010-05-06 @ 19:39:48
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill också vara med :(

2010-05-07 @ 14:49:11
URL: http://lillsparrven.blogg.se/
Postat av: i s s a

haha elin på första bilden :D

2010-05-07 @ 18:57:41
URL: http://issasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0