En rolig anledning! =)

Heej! För ett tag sen kom jag hem från fotbollsträningen och det var askul för alla typ flummade sig jättemycket men vi spelade ändå ganska bra! =) Jag har duschat, klätt på mig min pyjamas och lekt med Sally som var nära att bli träffad av ett 25 meter högt träd idag, hon låg under fåtöljen och skakade hela dagen. Stackars Sally =(....
Men som tur var så blev hon inte träffad av trädet utan hon stod 5 meter ifrån det.

Just nu sitter jag och lyssnar på låten Replay som nu tog slut så nu lyssnar jag på Whatya want from me, den låten är bra eller vad tycker ni? I morgon har jag sovmorgon till 10.00 och sen lite senare på kvällen ska jag och mamma och kanske pappa åka till Hägernäs och möta upp klassen för att vi ska fiska... det ska bli *host* tråkigt *host* xD okej detkommer inte att bli jättetråkigt för vi ska ju grilla och kanske leka någon lek eller inte vet jag men vi ska i alla fall grilla korv och fiska!

Grillad korv är aldrig fel så det lär ju bli en rätt rätt rolig fredagskväll ändå, dom flesta kompisarna kommer ju också fast Rebecka och Sofia kommer tyvärr inte. Anledningen till att Rebecka inte kan komma är så himla rolig men jag "inte säga vad". Gonatt på er! // sOphia


Jag och Sally ligger och myser och Sally biter i hennes lilla groda som hon trodde var
hennes valp förut! =)


Här är jag med ett stort leende åt er! x)


Äpplet är ännu i min hand x)


Oj oj oj vilken fin bild på mig, den här bilden kan ni drömma om inatt! xp Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0