En jobbig men bra dag!

Hej allihopa! Idag var det en jobbig dag som man kan ha ibland när man får veta att man har asmycket läxor att ta tag i men jag kunde ändå inte vara tjurig eftersom det här vädret piggar ju upp en totalt! Det är ju som sommar ute och då vill man ju inte vara inne så jag och Sofia stack till IP på rasten och la oss ner på konstgräset och sola, det var riktigt skönt! :p

Hoppas ni haft en bra dag! När vi hade vår sista lektion Musik och teater så gick jag, Kimsy och Johanna till biblioteket för att leta efter en bok som heter: Prinsessan leker affär xD, jag tänker inte förklara just nu varför vi gick för att låna den för det orkar jag inte. Men nu tillbaks till saken, när vi var där så hittade jag en bok som heter fröken brun, fröken grön och fröken gredelin (jag tror den hette så) och den läste mamma och pappa för mig hela tiden när jag var liten så jag läste den igen och jag kände igen mig. =) Det var kul att se den boken där men sen så hjälpte jag Kimsy och Johanna med en grej.

Aja nu har jag packat ihop mina grejer för att om ett tag så kommer mamma och hämtar mig. Okej nu ska jag lägga ut lite bilder här på bloggen så varsågod och njut! Nä jag bara skoja xD haha, ha det bäst! // sOphia


I am flying! =D


Sofia solar.... gud vad soft det var!


Här kisar jag mot solen.


Sofia <3 Täby Kyrkby 4 ever! :p


Som sagt solen steker!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mli

Vilka härliga bilder!!!

2010-05-03 @ 17:17:38
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- jadå jag har haft en bra dag,själv?:)

2010-05-03 @ 18:26:18
URL: http://danielas.se
Postat av: amanda ~ annasdotter

jadå, den har varit bra:) själv?

2010-05-03 @ 19:09:07
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0