Pictures:

Hej!

Igår var jag ju hemma hos Sofia och badade med några kompisar och det var verkligen askul! Vi käkade god mat, åt kladdkaka, gjorde en grej som jag inte tänker berätta, badade och det var typ 50 grader i poolen, hoppade stutsmatta och jag lade mig på en madrass som flöt i poolen med kläderna på! xD Här kommer lite bilder eller ganska många bilder:


Här satt vi och åt asgod mat!


Haha! Elin hade gräddat ner sig med grädde i fejan :D


Karro är chockad, nä jag bara skojja som vanligt! xD


Heres Emelie som har köpt sina brillor på glitter 80 spänn!


Höhö fin man kan vara! xD


Här är Kimsy :)


Rebecka gillar verkligen inte att var med på bild men en bild fick jag åtminstone på henne
(när hon är själv då) :)


Naaw, en sån här bild tog jag förra året med min mobil och det kan ni ju se på kvaliten.
Jag sa till alla att vi skulle ta en sån bild till och såhär blev resultatet:


och såhär:


Jaa, det var några bilder från igår men jag har måna mer fast då täcker det en hel blogg-
sida så det här fik räcka, hej då!

 

 


Kommentarer
Postat av: simone

klockrena fina foton! :D

2010-05-29 @ 13:02:54
URL: http://fattybom.se
Postat av: Sofia

Ta bort bilden på när jag tar kladdkaka, jag ser ut som en knarkare :S

Haha, ha det bra!

2010-05-29 @ 15:24:43
URL: http://sofiascorner.blogg.se/
Postat av: Karolina

Haha, snygga bilder! :P

2010-05-30 @ 19:23:40
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0