Thailand, åh Thailand!

Heej! (gud vad jag är trött på den hälsningen!)

Jag har precis kommit hem från min gudfar och hans familj och det var verkligen jättekul, Fredriks (min gudfar) föräldrar var också där så det var ju kul att få träffa dom. =) Vi spelade pingis i deras vardagsrum, åt jättegod mat, spelade spelet: "Fyra i rad" som Oscar fick i present av oss. Han fick också en "inbjudan" till en valfri bio med oss så han blev jätteglad! x) Sen åt vi efterrätt och överförde Thailands bilderna och kollade på ett bildspel.
Jag vill verkligen tillbaks till Thailand när jag ser bilderna.... ååh vad jag vill tillbaks! Det var så himla kul att rida på en elefant, bada i paradishav, käka thaimat, bo på både 4- stjärnigt och 5-stjärnigt hotell, bada, sola, shoppa och när vi hade det så mysigt! Här nedanför kan ni se bilder:


Här var det typ andra dagen och vi var helt facsinerade av alla fina snäckor!


Saknar Thailand så så mycket!....


Jag matar fiskarna med banan xD


Haha! Om ni kollar på mig så ser ni kanske att jag sover och jag sov sådär med huvudet
varje dag på båten dårå men sen gick jag liite för långt, kolla på bilden under:


Det syns inte på bilden men bakom mig ligger Oscar intryckt eftersom jag sover på honom!

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh, vad skönt med värme och sol!



Men fia, skulle du kunna ta bort bilden i inlägget under på när jag tar kladdkaka?

2010-05-30 @ 10:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0