Kul kväll!

Hellu!

Vet nån av er om det är något bra på tv idag? Jag hoppas det för måndagar ska ju vara såna där braiga tv dagar eller det är iaf vad jag tycker. Sally och jag har lekt jättemycket och nu ligger hon här bredvid min stol, hon och jag lekte med en vattenslang förut för det älskar hon! Jag sätter på vattnet i slangen och sen så sprutar jag på henne och då dricker hon vattnet fast ibland gör jag som en båge och då springer hon under den, det såå gulligt! :love: Vad har ni gjort för något ikväll?

Juste vi åt också väldigt god grillad mat också hoppade jag på stutsmattan och jag har spelat in en videoblogg som jag lite senare kommer att lägga upp för den är värd att se, förresten det är två videobloggar, en när jag filmar Sally. :) Aja här kommer några bilder från idag:


Sally blir alltid såhär när man har sprutat vatten på henne! :P


Det här åt vi och det var asgott!


Snygg min jag kan göra! :D


What a picture xD


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0