Till London! :D

Heej! Nu har jag gjort läxan men det var inte mycket det så jag övade lite på en låt som jag spelade på pianot som vi har, jag spelade också lite gitarr men det gick inte så bra för pappas gitarr är asstor och dom andra två gitarrerna som är Ludwigs har tappat en sträng var så det var ju lycat! ;) Aja min faster kommer kanske att komma hit idag som jag typ skrev förut eller gjorde jag?....

Men om hon gör det så kommer det att bli kul. Men nu till något annat... hmm... jo juste! Pappa åker till London imorgon och då ska han få med lite pengar av mig så att han kan köpa svarta Converse åt mig, jag har ett par ssköna och bra Reebook skor nu som kostade 700 kr men eftersom Converse är mycket billigare i London så kan man ju ändå passa på att köpa några där. Jag hoppas han hittar några fast det är ju klart han gör, tror jag! :D Aja nu tänkte jag lägga ut några eller ganska många bilder på mig och några andra, här kommer bilderna:



Det blev något fel för jag har typ råkat radera några bilder så det blev bara den här bilden.

Kommentarer
Postat av: nesrin

sv: heej hej, jo jag mår bra sjdA?

har haft en super dag, :D

2010-05-16 @ 12:41:35
URL: http://nesrinfelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0