Utestängda!

Heej!

Shit vilken härlig dag asså! Det känns som att det är typ 30 grader ute men det är det ju säkert inte men det måste vara minst 20. Vad har ni gjort idag? Jag har haft en helt vanlig dag föruto att jag och Sofia kunde inte komma in lite tidigare på dan p.g.a några killar som stod och blockera dörren, till slut kom vi in :). På syslöjden så hade vi en annan lärare än vi skulle haft och det var jättebra för den läraren vi skulle haft är himla jobbig! Snart ska jag ut och sola på stutsmattan men innan det ska jag äta lite mellanmål, sen lite senare kommer jag att lägga upp en video från igår. Jag gör lite tricks på stutsmattan så det får ni inte missa! :D

Jag bytte till dom här kläderna när jag kom hem för det är sååå varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0