Ta fram brillorna väder! :P

Hej på dig! Jag är på jättebra humör just nu för det är ju så himla najs väder ute! Eller jag vet inte hur ni har det med vädret hemma hos er men här är det verkligen ta fram brillorna väder eller vad man nu ska säga :P, Sofia var här alldeles nyss men nu har hon gått för hon hade lite läxor att öva på men det har inte jag eller jag ska öva lite på franksan men den kan jag redan så det är ingen fara.

Jag känner att jag måste ut i det här vädret så jag och Sofia ska ut med vovvarna när Sally kommit hem från Ingrid som är Mickes mamma (Micke är min mammas man). Ibland kan det vara så himla jobbigt att skriva vilka personerna är som t.e.x nu när jag förklarade vem Micke och Ingrid var. =) Men sånt är livet och det får man ta! Där lät jag som värsta gammla människan men så ni vet är jag bara 12 år men kanske skriver som att jag vore äldre.

Aja när Sofia var här så fick jag se på hennes assnygga Ray Ban brillor som jag också vill ha!! Jag ska köpa ett par fejk Ray Ban på Brandsinfashion, dom har en asbra sida där man kan köpa jättesnygga sker för rätt så bra pris! Men allt är typ fejk fast det måste väl finnas något där som inte är fejk...... aja nu ska jag göra något så ha det bäst! // sOphia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0