Svettas som en himla gris!

Heej!

Jag kom hem för en kvart sen från skolan och kyrkan! Vid skolan så fick vi se en film om vad som kan hända om man inte har någon hjälm på sig när man cyklar (tur att jag alltid har hjälm), vi fick också se en kille som trixade med sin cykel eller han hopppade 90 cm med den och det ser jag som ett tricks, sen fick vi göra någon hinderbana eller vad man nu ska säga och vet ni? En kille i min klass han klarade att typ 3-4 meter på 2,22 sekunder och det var ju asbra (jag klarade bara 14 *host* sekunder *host* xD)!

Sist men inte minst cyklade hela klassen till en kyrka i närheten och hade cykelorientering, jag och Sofia gjorde det tillsamans och det gick bra men nu är jag helt blöt på ryggen p.g.a att jag svettades såå himla mycket!

När vi körde på trottoaren så var det några "hinder" i vägen men dom körde vi bara förbi och då kom det värsta stora traktorn som tuta på oss så vi sprang ner i ett dike för att inte blev påkörda men då fastnade jag i ett äppelträd.... haha det låter jättedramatiskt! Men iaf ikväll ska jag till Sofia och bada som sagt och det ska bli askul! Vad ska ni hitta på ikväll? =) Nu ska jag käka mellanmål så ha det bäst! // sOphia


Haha! Snygg cowboy jag är eller hur? Jag fick testa Filips hatt och den sitter ju perfekt! xD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0