Stressad

Heej! Jag ska vara hos Jenny nu precis vid den här tiden så jag skyndar mig att skriva ett väldigt kort inlägg. Alice har precis gått hem och vi var ute och lekte med Ivan, han tycker att det är askul när någon gugar honom på en guna så det gjorde vi men nu måste jag faktiskt dra för jag ska hem till Jenny och äta grillat, till köttet som vi ska äta blir det hemmagjord potatissallad eller vad säger man? Inte potatis grattäng utan sallad, säger man potatis salllad? I så fall låter det väligt konstigt aja nu måste jag dra! // sOphia

Kommentarer
Postat av: SOFIA

SV: tack så mycket! jo jag mår bra, bortsett från min försyldning.. Själv? :)

2010-05-15 @ 18:42:04
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0