Stora feta!

Heej!

Jag duschade alldels nyss så nu är jag nyduschad och fräsch! Det känns härligt efter att ha varit på fotbollsträning i regnet, jag hoppas det rengnar imorgon för då kanske vi slipper cykelorientera och typ vara i idrottssalen istället :D. Det är vad jag hoppas på men det bli väl förmodligen inte så... för en liten stund sen kollade jag på "Eurovision song contest" asså den där man kvalar sig in och Sverige har ju faktiskt den bästa låten av alla 6 bidrag jag kollade på! =)

Anna var asduktig så jag hoppas verkligen det går bra för henne men det är ingen idé att skriva värsta lycka till hälsningen till henne här i bloggen för hon läser den ju ändå inte, eller..... ? xD

Haha, nä nu är det jag som flummar mig igen och det ska jag inte göra. Förut när jag skulle göra ett inlägg om "Dagen vill ha" så kom jag inte på någonting men idag så kom jag på jättemånga grejer jag vill ha så det kanske jag skriver imorgon för just nu orkar jag verkligen inte för jag bhöver sömn, sov så jättegott och dröm om stora feta léende grisar! // sOphia


Haha titta vilken rolig gris! .... Nämen gud vad jag känner mig taskig
nu för jag vet att den där blir mat lite senare.. äh.. den är gullig! x)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0