Stal från Rebecka....

Hellu!

För typ tjugo minuter sen var jag förbi ICA och köpte kakor som jag ska trycka i mig imorgon, jag köpte Ballerina kakor med smaken nougat fast jag tänkte ta Ballerina kladdkaka men dom är ju dyrare plus att nougat smaken är nästan lika god. =)

Just nu sitter jag och beundrar mina nymålade naglar, imorgon ska jag lägga upp en bild på dom för jag gillar dom så mycket! Färgen är röd och det tycker jag är lite tantigt men om man har typ svarta tunna strumpbyxor så passar det asbra ihop, ni kanske fortfarande tycker att rött usch vad fult men jag gillar det så det är väl bra? :P Det är så tråkigt för jag har inget att skriva men vad ska jag skriv om?......

Jo juste! När jag kom hem från Rebecka så hade jag med mig en påse med massa shorts i, jag snodde dom (sorry Rebecka) för att hon hade såå många och jag tyckte att det är faktiskt orättvist om alla har shorts till sommaren och inte jag! Hon lär nog märka att typ 10 av hennes shorts är borta snart, iaf när hon läser det här. Nä jag bara skojja! xD Haha, ni som gick på det snälla skriv det i kommentarerna för det vore askul om någon av er gått på det! Jag snodde inga shorts utan jag fick dom av Rebecka för hon passade inte i dom och nån dag kommer inte jag heller passa i dom. Imorgon kommer jag lägga upp bilder på shortsen men nu ska jag måla tänderna så good bye! // sOphia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0