Solen steker på oss!

Hej på er! Just nu ligger jag, Alice och Sally på en filt och solar ute på altanen samtidigt som solen steker på oss, det är riktigt härligt kan jag säga er! Tidigare under dagen har vi gjort glass som nu är i frysen hemma hos Alice, vi har också varit ute på en promenad med Sally och vi gick vi till torget och där fick Sally leta efter oss när vi gömde oss.

Igår när jag kom hem från matchen så var jag glad eftersom vi vann matchen med 3-0 men matchen innan oss hade blivit försenad så jag kom hem ungefär vid halv 9 och sen efter jag duschat så la jag mig i fotöljen och åt lite av min Ben & Jerry samtidigt som jag såg på filmen Rat race med pappa, någon av er som har sett den? =)

 Aja nu ska jag och Alice hoppa på stutsmattan och sen ska vi cykla ner till Alice och kolla hur vår kiwi sorbéglass är färdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0