Skansen!

Hej!

Imorse skrev jag att jag skulle till Naturhistoriska muséet men när jag stod på tågperrongen så sa lärarna att det är lite ändrade planer, muséet var tydligen bommat idag så vi drog till Skansen istället! Det var askul eller inte askul men kul var det, jag, Rebecka och Alex hängde ihop för man skulle gå runt tre och tre. Vi skrev om tre djur och en byggnad som hette typ Vakthuset. xD Vad har ni gjort idag? Hoppas ni haft en toppendag som ännu inte är slut! Juste, när vi satt på bussen på vägen hem så började några förskolebarn prata med några killar i min klass och dom ba: Kan du engelska? Får man ligga på golvet? Vad heter du sa dom till Karro. Mig fråga dom inget men jag såg väl för läskig ut, nä det gjorde jag inte men dom dissa mig! När vi kommit hem så gick jag, Karro och Alex hem till mig och hoppade studtsmatta och höll på med datorn! Det var kul, dom har gått nu för jag behövde packa ihop mina grejer som jag ska ha med till pappa. Han kommer när som helst och hämtar mig så jag måste gå ut och fota lite innan. Men här kommer några bilder från idag:


Fin min jag och Alex gör! xD


Naaw! Rebecka matar en ekorre med bröd, jag blev asrädd för den men den ville typ
bita mig eller nåt...


Självklart blev det några hoppbilder och här är en av dom, Karro= Längst till vänster
Jag= Bredvid Karro. Vicci= Bredvid mig. Alex= Bredvid Vicci!


Mini grisar är så söta!

Uppdaterar i detta inlägg sen med mer bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0