Ska till skolan igen

Hej på er! Det är typ världens bästa väder ute just nu, solen steker på och jag sitter här inne och övar på min franska läxa. Det är tråkigt för när jag kollar ut genom fönstret känns det som att det är sommar. Aja iaf idag var det god mat på lunchen fast jag var typ den enda som tyckte det, vår skola har thaimat den här veckan och det är asgott! 18.15 ska jag ha utvecklingssamtal men jag orkar inte jag menar det är såå tråkigt!


Efter skolan gick jag hem till mamma och hoppade på den nya stutsmattan som vi har fått av våra kusiner, det är den största modellen så när jag hoppade på den nya och såg på den gamla pyttelilla mattan fattade jag inte hur jag kunnat tyckt att det var kul att hoppa på den. =) Aja nu måste jag gå och bajsa men jag skriver sen lite senare, ha det bäst! // sOphia


Här är vår lilla stutsmatta fast på den här bilden kan ni ju se att den inte var monterad än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0