Sen kör vi!

Heej! Nu har Alice och jag ätit frukost, det blev gröt, smoothie och smörgåsar fast jag åt bara smoothie och en smörgås och det var riktigt gott! Idag ska jag som sagt klippa mig till frisyren som visas nedanför, jag undrar hur det kommer att se ut på mig för hennes hårfärg för frisyren ganska häftig men jag har ju blont hår.... det kommer nog att bli bra ändå eller vad tror ni?

Vi ska snart cykla ner till Alice för att skriva ut bilden på ett papper och sedan cykla hem till mamma och från mamma kör hon oss till Täby C för att klippa mig, mamma kommer att hänga med. :)

Aja innnan vi åker iväg tänkte jag bajsa och najsa lite så kolla in om en stund för då har jag gjort ett inlägg där jag bajsar eller najsar! Ha det bäst! // sOphia


Här är två bilder på mig och här visar jag hur min frisyr ser ut nu. Bilden till höger har jag tryckt ihop som ni kanske ser! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0