Rolig/panik dag!

Hej!

Idag har det inte varit en bra blogg dag för mig utan det har varit en sån här panik och rolig dag, panik för att Rebecka och jag diskuterade om jag skulle köpa en mobil eller inte. Jag vill verkligen ha en sån mobil som jag lagt ut på bild förut men den är såå himla dyr plus att jag har en mobil som just nu inte fungerar eftersom den har inget batteri men vi ska köpa ett nytt veckan som kommer. Jag kom fram till att jag ska lägga mina pengar på något annat roligt istället! :) Det har varit roligt eftersom jag var nyss hos grannarna och grilla och deras barn var också där så vi hoppade studtsmatta och hade askul! Jag har ju också varit med Rebecka under dagen och det var också kul! :D Imorgon ska jag hem till mamma så jag skriver innan och efter det, nu ska jag nog sova fast först ska jag självklart läsa så hej då! // sOphia

Du kommer kanske bli  min på julafton! :D


Kommentarer
Postat av: Mli

Ähum, du pratar om julafton. Det e sommarlov om 2 veckor!!! Vad önskar du dig förresten??

(Svara gärna på min blogg elr i verkligheten, så ve jag) ;)

2010-05-30 @ 22:50:38
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0