Planer för idag:

Hej allihopa! Jag duschade för typ en kvart sen så nu väntar jag på att mitt hår ska torka för jag har ingen hårtork men jag har typ aldrig torkat håret med en hårtork förut så det här går lika bra. Alice och jag ska om ett tag åka ner till Täby C för att jag behöver göra dom där grejerna som jag skrev i ett annat inlägg idag så det ska bli kul!
Sen när vi kommer hem vet jag inte vad vi ska göra men nånting kommer vi iaf göra, tycker ni att det känns som fredag idag? Det gör inte jag, jag tycker det känns som att det är typ lördag eller söndag... vad tycker ni? :question:

Aja nu tänkte jag berätta om den nya kategorin som jag kommer att skapa, den kommer heta "Bajs eller najs?" Man gör samma sak som att hissa och dissa bara det att det är ett annat namn som jag valt! :D

Nu ska jag skapa den så hej då! // sOphia


Ida dricker vin :D Nä det gör hon inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0