Om kategorin:

Jag tänker skapa kategorin "Bajs eller najs?" nu och på den kategorin så skriver jag vad jag tycker om t.e.x kläder, möbler och massa andra prylar men det blir nog mest kläder jag kommer att bajsa och najsa på! :D
Ni kan också om ni vill skicka in en bild till min e-postaddress som lyder: [email protected] .

Om ni skickar in en bild på något som t.e.x en frisyr eller något klädesplagg så kommer jag säga om vad jag tycker det är alltså en bajsning eller en najsning! :thumbup: Ha det jättebra för nu ska jag bajsa och najsa, hej då!

P.s: Det är också meningen att ni ska kommentera om det är en bajsning eller najsning! :D


Kommentarer
Postat av: Tessan

Svar: Hej jag mår bra! Tack detsamma :p Själv då?

2010-05-14 @ 10:15:15
URL: http://tessanaslin.blogg.se/
Postat av: Sara

Godmorgon sunshine!

Härligt med fredag, inte sant :)

Vad ska du hitta på för kul idag?

Själv ska jag till mormor & morfar över lunch och sedan hem till en kompis :)



Sv; Tack sötis ;D

2010-05-14 @ 10:18:31
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0