Mot Näsbypark!

Hellu! Nu har jag kommit hem från Klara och Anna, Klara hade en klasskompis som var hemma hos henne så jag visade lite akrobatik för henne! xD Vi gick in på Klaras rum och satte på musik så jag lade mig i sängen och tog upp mina ben och lutade dom mot väggen, Klara har en häftig tapet och mina leggings matchade till den! Aja snart ska jag börja gå till mamma och därifrån åker jag med bussen till Näsbypark. Jag får se vad jag gör hos mina kusiner, Amelie och Ludwig spelade något spel förut så jag kanske kan vara med dom. Aja ha det jättebra så skriver jag ett inlägg till för idag men sen så drar jag till mamma, ha det bäst! // sOphia

Fin bild på Karro och mig! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0