Liite svårt!

Heej!

Den här dagen har inte varit en bra början på en blogg vecka, om man ska ha en bra blogg vecka då ska man skriva många inlägg på måndagen men för mig är det lite svårt eftersom jag måste packa ihop alla mina saker som jag ska ha med mig till mamma/pappa och när jag säger alla saker så menar jag också datorn.
Ikväll var jag och mamma ute och åkte med bilen men vad jag gjorde kan jag icke säga utan det kan jag säga sen kanske... men bara kanske som sagt. =)


Imorgon ska jag försöka blogga mycket men på kvällen ska jag och Rebecka ut och springa för det är ju såå himla kul asså! Jag har inte sprungit i spåret på ganska länge eller man kan inte säga att det var jätte länge sen för jag sprang faktiskt spåret förra veckan på idrotten eftersom jag fick lite bråttom när jag orienterade!
Aja snart ska jag gå och lägga mig men innan det så ska jag lägga upp Veckans låt/låtar och en liten till grej, ha det bäst! // sOphia


Haha, det är Ida och Karro som är på bilden men så ni vet så gör båda någon weard
min men det ser bara bättre ut i en blogg! xD


Kommentarer
Postat av: Karolina

Usch, vilken hemsk bild!! :P

2010-05-25 @ 14:35:05
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0