Läraren såg dom!

Heej! Den här veckan ska min uppdatering på bloggen vara mycket bättre än förra veckans för förra veckans sög verkligen! Jag skrev ett inlägg varje dag men det var inte mycket mer än det eller jo lite men inte mycket. I skolan var det kul för när vi hade SO jobbade jag och Sofia tillsamans och då skulle man ta ett foto på sig själv och visa hur man ser ut när man tänker så vi gick ut med vår SO lärares kamera! Några bilder var såna där oseriösa där jag står och gör en grimars och dom fick vår lärare se eftersom han överförde bilderna till datorn! xD Men han är väldigt bra så han fattar att det är bara på skoj men ändå. =)


Sista lektionen var Elevens val och det var väl kul, jag fick sitta vid datorn och skriva ett manus om den Lilla prinsessan! xD Fråga inte varför det är lite komplicerat att förklara men det var iaf det jag gjorde där. Sen när jag och några andra satt på a-tid kom Kimsy och Karro inrusandes med en kortklippt peruk som Karro hade på sig! Alla började garva jättemycket så det var kul, jag fick också testa peruken och jag såg helt himla jättekonstig ut! =) Det är en vanlig skoldag för mig men det händer galna saker varje dag i skolan så jag orkar inte skriva om allt hela tiden.

Aja nu sitter jag här mätt och belåten av den maten jag gjorde för typ 20 minuter sen, de blev spaghetti och köttfärssås som jag gjorde eftersom att pappa är sjuk.

Jag väntar på att Top Model ska börja och sen efter det kommer Sveriges bästa program ever och programmet jag skriver om är såklart Svenska hollywood fruar som idag ska få träffas! Det ska bli så himla kul att se vad som kommer att hända, ha det bäst! // sOphia

Kommentarer
Postat av: Mli

Haha, och jag kolla i din kalender! Är du säker på att du inte är det längre?? XD

Förresten, du borde kippa håret sådär kort, var jättesnyggt på dig (not)

2010-05-10 @ 19:14:41
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hallojsan! Jag såg dom där bilderna! Dom låg inne på 6B SO mappen, så jag har glott på dom! Heheheh. det där med peruken var jättekul!

2010-05-11 @ 17:03:28
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0