Lägger upp två videos sen.

Hallå där hemma! Rebecka och Ida gick hem för ett tag sen så nu sitter jag här alldeles ensam men det stör inte mig utan det var bara skönt att dom äntligen gick, nä jag bara skojja! xD Det är klart det inte är skönt att slippa sina kompisar som flummar asmycket. =) Hur mår ni? Jag mår prima men jag har lite int i magen av alla grädde som jag har slickat i mig, vi smälte ljus blockchoklad och vispade grädde och sedan så doppade vi svenska färska goda jordgubbar i det!


Det var hur gott som helst så jag föredrar att ni borde testa det, vi gjorde väldigt många videos också men jag får bara lägga ut två av dom så det kommer jag göra sen lite senare idag men just nu tänkte jag lägga ut lite bilder från idag så varsågod och njut! =)


Ida och Rebecka sitter här och orkar inte vänta på att jag ska ta bilder innan vi börjar äta!


Mmm! x)


Här proppar vi i oss allt, fast Rebecka fotar.


Sen däcka Rebecka! xD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0