Kväll

Hellu! :) Har alldels nyss kollat på Bella & Tya show och det var verkligen aaaskuuul!!! :D Jag menar ni som inte har sett det måste kolla, ni kommer att sitta där med munnen öppen och bli helt paffa! Jag skrattade till ibland men i mitt huvud så tänkte jag bara himla freak Kissie är, såg ni hur hon såg ut när hennes "gäng" kom in? Det var jaa.... jag vet inte vad jag ska säga men jaa. :) Aja Alice och jag har tagit på oss pyjamasarna och ska när som helst borsta tänderna, men ni får sova jättegott! Så ha det bäst, hej då bitches som Kissie alltid säger fast jag vill inte vara som Kissie utan jag ska vara mig själv och säga hej då och ha det bäst! // sOphia

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Hej! Jag mår bra, hur mår du? :)

2010-05-15 @ 00:54:39
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0