Klädsim!

Heej!

Idag har jag varit med Vicci men hon gick hem för ungefär en kvart sen men när hon var här så gjorde vi smoothie och smörgåsar, kollade på Simpsons och höll på med scrapbook. Det var jättekul! :D Jag och klassen var ju på Tibble badet idag och det var askul, det var lite jobbigt när man behövde simma några hundra meter med kläderna på för jag hade ett par stora mjukisar och en t-shirt! Mjukisarna blev astunga så dom vägde typ 10 kg kändes det som, innan vi åkte till badet så hade vi varit i skolan och sett en film om HLR, räddat dockor med mun mot mun metoden (vi fick ha skydd på dockans mun) och käkat fiskburgare! =)

Jag kollade nästan ingenting på filmen eftersom det var så himla äckligt när det stod t.ex. brännskador! Jag kollade bort när det kom blod och djupa sår och sånt där, jag är tydligen väldigt känslig mot sånt verkar det som..... vad har du gjort idag? =)

Juste, när vi kommit hem från badet så gick jag och Vicci och köpte riskakor på ICA eftersom jag vill ha det och äta det! xD Aja nu är jag ganska hungrig så jag ska gå och ta en men ikväll ska jag på fotbollsträning så jag vet inte om jag hinner skriva något sen, ha det bäst hej då! // sOphia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0