Jag visade Ludwig i fönstret! xD

Hellu! Nu har jag käkat mat, varit på utvecklingssamtal och läst en lite i en tidning. Utvecklingssamtalet gick prima (prima är mitt nya favoritord, inte för att jag hade något förut men ändå) men det är klart jag menar jag skriver ju om mig nu, nä jag bara skojja! xD Så självisk är jag inte. =) Jag ska fortsätta att öva på franska läxan snart men jag måste först känna mig redo för annars blir det svårt för mig, jag måste vilja öva och det vill jag inte nu så jag fortsätter att skriva lite konstiga grejer!


Jag kan leta fram någon video som jag spelat in eller inte eller jo.... jag sprang alldels nyss ner för att öppna altandörren men jag retades lite med Ludwig först, jag gick iväg när jag såg att det var han me jag släppte in han efter tre sekunder när jag visat att jag kunde stå på händer! Hahaha, gu vad jag är rolig (jag stod inte på händer) xD jag sitter och skrattar åt mitt eget skämt just nu!
Ha det jättebra för jag måste öva nuuuuuuu! // sOphia



Bilden är tagen från google. Trodde ni att jag skulle kunna stå såhär hur som helst så hade ni så himla fel eller under vattnet kan jag så ni hade inte såå himla fel! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0