I want money but who doesent? =)

Heej!

Idag har det varit en riktigt rolig dag även fast jag var i skolan, jag och Sofia redovisade vårt lilla/stora projekt eller vad man nu ska säga. Det var väldigt kul eftersom innan vår lärare kom in så var jag och Sofia ensamma i ett klassrum och då höll vi på och flamsade genom att göra massa tack gester som var asroliga! xD
Vi skuttade genom hela klassrummet och ba: Tack, tack vi är såå glada att ni kom hit för att lyssna på oss! Haha, ni fattar säkert inte men det gör man inte när jag är med kompisar. :)

Jag kom hem för en liten stund sen men jag har inte hunnit packa än för först ska jag äta mellanmål som min mage nu behöver.

Jag kom på att det är vääldigt mycket saker jag vill ha just nu som t.ex. ett kamerastativ, somriga eller snygga örhängen, nagellack, skriva ut några foton i Täby C, köpa saker till min scrapbook och en snygg kofta eller träningskofta! Om jag ska beskriva det på ett lite kortare sätt så kan jag säga såhär: Jag vill ha pengar! Men vem vill inte det, någon? x) Aja nu är min mage bekymmrad så hej då! // sOphia


Haha! Fin min jag gör :)


Kommentarer
Postat av: Mli

Såklart jag ska! Jag har ju blivit bjuden, det e nt varje dag det händer :P

2010-05-31 @ 16:43:26
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0