I´m ready!

Hej!

Nu är jag på glatt humör och det är väl alltid bra när man ska på poolparty hos Sofia! :P Det ska bli såå himla kul asså, jag har tagit på mig lite "finare" kläder än vad jag hade på mig i skolan so now I`m ready to go xD, välidgt fint sagt asså. =) När jag kommer hem så är det ganska sent så jag tror inte att jag kommer orka skriva och om inte så hörs vi imorgon med bilder från ikväll och ígår, ha det jättebra! // sOphia


Jag bär dom här kläderna ikväll, haha det där lät som att jag är från en kungafamilj!


På leggingsen så sitter det en liten rossett på varje ben eller vad man nu ska säga. =)


Närbild eller vad? x)

 

 


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Jag mår bra :) sj´?

2010-05-29 @ 00:39:15
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0