Hunden pratar! :D

Heej! Nu har jag duschat och tagit på mig pyjamas, det är lite tidigt jag vet men jag är färdig för ikväll så varför inte sätta på sig pyjamas när jag ändå har duschat? Jag sitter och väntar på att Halv åtta hos mig ska börja jag undrar vilka som är med den här gången och vem jag ska "heja" på. Efter Halv åtta hos mig ska jag se på den nyaste Top model som jag aldrig har sett, jag har sett gamla avsnitt som t.e.x Top model 11 men det är typ den enda jag har sett. Är det någon av er som brukar se på Top model? Jag vet i alla fall att jag inte är ensam om att kolla på det! =) Jag var inne på Youtube och då hittade jag ett jätteroligt videoklipp som kommer här:

 




Kommentarer
Postat av: milia

älskar dom hundarna hahha

2010-05-03 @ 22:51:33
URL: http://miliahs.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

SV: Rätt så...varit sjuk dock ;o

sj?

2010-05-03 @ 23:28:29
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0