Hos frissan hände det en grej...

Heej! Nu har jag kommit hem från frissan och ICA, jag och Alice var på ICA och köpte lördagsgodis och mitt godis blev färgglada nappar och en mango som jag ska äta ikväll för tropisk frukt är såå himla gott! Vi solade på Alice tomt förut och nu är det dags igen fast den här gången ska vi inte ha på oss bikinisarna som vi hade föut. :D


Jag lade ut en bild igår på den frisyren jag ville klippa mig till och då hade jag skrivit ut den bilden på ett papper och tog med det till fissan och hon ba: Du kan inte ha den frisyren för du har lockigt hår och hon har klippt sitt hår som en page och sen har hon tagit i löshår så jag ba: Jaha.... men kan du klippa upp mitt hår då? Hon ba: Jaa men vill du ha lugg som på den här bilden? Jag svara: Nej!


Så jag har en helt annan frilla än den på bilden, men nån gång ska jag skaffa löshår för det vill jag ha! Aja jag är nöjd med min ny frilla ändå bara det att jag har haft den några gånger. Men iaf nu ska jag och Alice gå ut på min tomt och käka vårat lördagsgodis och självklart ska jag sätta på mig mina solbrillor! :D Ha det bäst, hej då! // sOphia

P.s: Jag lägger ut en bild på min nya frilla lite senare när jag solat och gjort lite saker, heej då!


Kommentarer
Postat av: Amanda - Annasdotter

jag mår fiiint:) själv? tack detsamma!

2010-05-15 @ 16:00:21
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Postat av: emmablid

åhåhåh, godisnappar.... <3



sv: tusen tack! jovars, det är fint med mig, själv? :-)

2010-05-15 @ 16:48:34
URL: http://emmablid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0