Hon ska sova över!

Heeej på er folks! Idag på dagen har jag inte uppdaterat eftersom jag har varit i Täby C och solat och gjort massa andra grejer med Alice, i Täby C gjorde jag och Alice dom grejerna som behövdes göras plus lite andra saker som t.e.x vi kollade på en klänning till skolavslutningen till mig men jag hittade ingen bra tyvärr.

Ni vet att jag har velat ha ett par Ray Ban brillor väldigt länge och idag hittade jag ett par brillor på Ur & penn som såg exakt ut som såna bara det att det är inget märke på dom så dom köpte jag! Kassörskan stod och sa: Ska du inte köpa ett fodral till för tio kronor? Annars kan glasögonen repas och det vill du väl inte? Så jag ba: Nää, okej jag tar ett fodral också men det var väl värt det. :)

Jag köpte också ett par jeans som jag letat jättelänge efter, jag har letat sen i Januari! Äntligen har jag dom. Jag kollade också vilken storlek jag har i Converse och just vi träffade Rebecka och Sofia i Täby C så vi gick runt lite med dom också. När vi kom hem lade vi oss och sola på Alice tomt så jag har fått lite färg in my face :D

Aja nu är Alice här och ska sova över, vi ska se på Talang och Bella&Tyra show för Kissie har ju varit en gäst hos dom!!! Jag måste se det :D Ha det jättebra! // sOphia


Jag köpte en asgod smoothie i Täby C! :)


Mina nya snygga brillor! Riktigt nöjd faktiskt :D


Jag täcker upp typ hela bilden, ledsen Alice! :D


Snygg Alice kan vara! :D


En negativ bild på mig och mina brillor!

P.s: Jag lägger ut bilder på det jag köpt i ett annat inlägg så kolla in om en stund.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0