Höll på att spy!

Heej på dig!

Den här dagen har varit såhär: Huh huh huh huh haha xD tss! Haha, ni kanske fattar eller inte och om inte så kan jag faktiskt förstå varför! Det jag menar med huh huh är att jag och min klass plus två andra har varit på Friskis&Svettis och haft askul men uppvärminingen var lite väl lång och konstig tycker jag. =) När vi hade tränat färdigt så gick jag och några andra och käka matsäck och vet ni? När vi hade kommit till en sjö så kände vi att det stank bajs eller nåt sånt och då hittade en kompis något i sjön och gissa vad det var, det var en räv (kanske en hund) som hade tappat allt sitt hår så man såg rävens skellet!

Det var såå himla äckligt att vissa höll på att spy, räven måste antingen gått ut på isen och ramlat i och fått typ kramp eller så har någon försökt att skjuta den och då springer och ramlar i vttnet. Ja, ibland kan man se en räv som är död fast det var första gången jag såg en räv ligga i vattnet död! Har ni någon gång sett det? Aja nu ska jag försöka glömma det där och ni med. =)

Vid tågstationen råkade jag typ spruta vatten på tre killar i min klass så dom typ sa något i kör jättelänge, jag stod och garva men sen så typ tog en kille vatten flaskan och hällde vatten i mitt hår så det bara rann ner asmycket! Gud vad irriterad jag blev men jag sprutade tillbaks såklart, Rebecka, Ida och Elin hjälpte också till. :D

Efter skolan gick jag hem till Rebecka där vi åt nudlar, gjorde en liten töntig lek *haha*, målade mina naglar, satt framför datorn och till slut gick vi ut och sprang 2,5 kilometer. Det var riktigt skönt asså, jag har nu städat rummet så nu är jag fri från det men jag måste fortfarande duscha snart.


Haha fin bild på Rebecka (bilden är tagen igår) hon målade mina naglar today! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0