Hola hola hola!

Hola!

Jag pluggar inte spanska men ändå vet jag vad Hola qetal betyder och här är ett bevis: Hola qetal betyder: Hej, hur mår du? =) Är jag inte duktig som kan det, hehe! Idag har det varit en bra dag som jag inte trodde att det skulle bli etersom mitt humör brås väldigt mycket på vädret och idag var det sunk väder, det var tråkigt men jag hängde med mamma till ICA och hyrde en film och köpte mat. Sen var jag med Sofia och vi var ute med Bosse och Sally, jag fick plocka ännu en fästing på Sally fast den här gången var den asstor och hade satt sig bland hennes bröst så det såg ut som ett!

Usch vad icke najs det var, har ni fått plocka nån fästing det här året? Jag har fått plocka typ 6 st och det är icke najs. Aja jag var med Sofia som sagt och vi såg också på Hajen! Det var ju himla verkligt men jag satt ändå och hade händerna förbereda för ansiktet, haha jag vågade inte se när dom bet av armen, benen och sånt där. Nu ska jag göra något men jag skriver mer senare, hej då! // sOphia


Jag vill ha sol igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du kan stava till que tal oxå XD

2010-05-24 @ 18:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0