Häärligt!

Hellu! :)

Jag kom precis in efter att jag varit ute i några timmar och det var verkligen asskönt att vara ute, jag har ju suttit i skolan hela dagen förutom på lunchrasten då. Det blev lite väl varmt när jag sola men det är väl bra för då får jag mera färg i fejan, jag har också legat och läst på stutsmattan och Ludwig har övat in en "show" som vi sedan ska visa för mamma, vi gör lite tricks på stutsmattan! :D Det borde se jätteroligt ut!


Är det någon av er som får typ dåligt samvete när ni inte är ute när det är det jättebra väder ute? Jag får typ det eller jag får inte dåligt samvete men jag tänker såhär: Hmm... ska jag gå ut när det för en gång skull är asbra väder? Men jag vill ju kolla på det här programmet fast det går ju varje dag på tv..... så tänker jag!
Jag är nog ensam om det men om inte, skriv det gärna i kommentarer. :) Här kommer några bilder från dom senaste 2-3 timmarna:


Det här hade jag med mig ut i solen :)


En bild på mig!


Haha, jag älsakr såna här bilder för dom är ju så roliga! :D


Höhö :P

 

 


Kommentarer
Postat av: FAKIE

sweet pics :)

2010-05-18 @ 21:08:35
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0