Glömde kabeln!

Hellu!

Mamma och jag kollade på några av Thailands bilderna alldeles nyss och som sagt jag längtar tillbaks dit men jag tror alla som vart i Thailand gör det. =) När jag åkte ifrån pappa med alla saker så kände jag att jag verkligen hade allting med mig men nej, det är ju självklart att jag ska glömma nånting! Jag glömde laddningskabeln till datorn så datorn kommer snart laddas ut så då kommer jag nog inte kunna skriva för jag brukar inte använda dom andra datorerna som vi har här hemma utan jag ska använda min lap. Jag kommer kunna skriva ett inlägg till om Veckans låt nu efter det här men sen har datorn säkert laddats ut men om inte då skriver jag mer ikväll! Det var väl det jag tänkte säga, aja det bäst! Hej då! // sOphia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0