Gjort lite saker

Hello! Den här kvällen har jag suttit vid datorn typ hela tiden, jag har gjort lite saker som t.e.x kollat på fejk Ray Ban brillor, kollat på Bella&Tyra show (som jag sagt förut Bella= Shit asså!), varit inne på Kenzas blogg, jag har gjort väldigt mycket så jag kan inte rabbla upp alla. Just nu är det Top Model men jag vill ju att Svenska hollywoodfruar ska börja! Aja det här blir det sista inlägget för ikväll eftersom nu ska jag lägga mig i sängen och se klart på Top Model och sen blir det fruarna så ha det bäst och sov gott! // sOphia

Kommentarer
Postat av: Mli

Haha, tror dig inte! Jag mena i peruken, jättefint! ;)

2010-05-10 @ 21:00:56
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0