Fjortistest!

Hej på dig!

Eftersom dom flesta komisarna jag känner har gjort ett test som visar om man är en fjortis eller inte och nu tänkte jag testa det, höhö det ska bli spännande att veta!

Smink:
1. du använder Foundation [ ]
2. du använder puder [ ]
3. du använder 3 lager mascara []
4. du använder rouge [ ]
5. du använder solpuder på sommar och vinter [ ]
6. du använder svart kajal [ ]
7. du använder ögonbrynspenna [ ]
8. du använder läppglans [ ]

Poäng: 0

Klädsel ( i garderoben ):
1. minst 5 par linnen [x]
2. minst tre par blå Jeans [x]
3. minst 4 klänningar [x]
4. minst 1 par mjukisbyxor [x]
5. minst 2 par skor [x]
6. minst 1 par string [ ]
poäng: 5

Accosearer:
1. stora örhängen [ ]
2. märkesväska [ ]
3. dyra armband (haha nä jag har bara billiga skräp armband! xD) 
4. halsband [ ]
5. stora solglasögon [/]
6. diadem/pannband [x]
7. minst 4 nagellack [ ]
8. 3 kg parfym [ ]
poäng: 0,5

Allmänt:
1. killtjusare [ ]
2. festar varenda helg [ ]
3. tycker det är coolt att skolka [ ]
4. dricker för att bli full [ ]
5. gör konstiga ljud (ibland så ja!)
6. går på alla " speciella " tillfällen [ ]
7. provrökt [ ]
8. solar/solat solarium [ ]
9. älskar rosa [rosa är snyggt men jag älskar det inte!]
10. fixar alltid håret [/]
poäng: 1,5

totalt : 7

1-8 onormal.
9-16 normal
17-24 fjortis
25-32 extrem fjortis

Haha! Jag är tydligen onormal *snyft* xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0