Fjortisarna tala ut!

Heej! Gud vad jag svettas just nu, det är verkligen asvarmt ute idag! Jag ligger här ute på altanen i ett linne och leggings och ändå svettas jag. Idag på lunchrasten så gick Karro och jag till en äng och la oss och sola på min jacka, det var jättehärligt! Vi fotade väldigt mycket också så när vi var på väg tillbaks så sa några fjortisar till oss: Hurni tjejer, blev det några bra bilder? Jag ba: Jaa! xD Det var lite kul tyckte jag. Snart ska jag vara med Anna och Clara, Clara har en kompis här också. Lite senare ikväll ska jag fira min morbror Mikael som fyller 50 år, ett stort grattis på dig! =) Vi ska käka middag och tårta där men vi kommer att vara där väldigt länge. Aja nu orkar inte jag ligga hör längre men innan jag går till Clara och Anna ska jag lägga ut några bilder från idag:


Här är en bild på mig och Karro när vi låg och sola!


Here I am!


Här är snygga Karro! xD


Haha!


Här ligger jag just nu coh solar! Det är väldigt mycket sol =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0