Fika= Mmm

Hellu!

Jag skrev typ förut att jag, pappa, Emil och Ludwig kanske skulle åka och bada på pappas jobb men så blev det inte utan vi valde att "fira" min namnsdag genom att äta thaimat, jag tog en soppa som heter Tom ka gai också åt vi fika som var kladdkaka! Den var riktigt god faktiskt! :) Mycket mer har jag inte gjort, men just nu sitter jag och kollar på Ballar av stål på mitt rum, det är ju han Den jobbiga jäveln som är på Ullared och packar upp allas grejer. Jag ska fortsätta kolla men jag skriver mer imorgon så sov så gott! // sOphia


Kommentarer
Postat av: PussJorvas

Ja det har jag väl...sj? hejdå..? :)

2010-05-16 @ 22:12:22
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0