Ett flygplan i soppskålen?

Hej på dig!

Har varit på Willys för ett ganska bra tag sen nu och där köte jag en liten chokladkaka som jag käkat på men den är ännu inte slut! Jag tänkte bara skriva att jag måste packa ner datorn nu för den ska med till min gudfar eftersom att han och hans familj har massa foton på mig när jag är i Thailand med dom. Jag har inte fått dom till mindator än så idag när vi ändå är där så ska vi också överföra maassa foton och självklart ska vi också fira Oscar som fyller 8 år! ♥ 

Nu måste jag packa ner den men medan jag är borta kan ni ju kolla lite på bilden nedanför, jag tycker idén är ganska rolig för det blir ju roligare att äta då fast när man ska ta upp mat så blir det nog ganska krångligt.... aja nu msået jag dra så hej då! // sOphia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0