Det här inlägget blev jättekonstigt med orden, det är något fel! Läs så får ni se..

Kan man ha så tråkigt som jag har just nu?Jenny, Ivan och Augustvarhärfa för att han var så trött så nu är dom ute på en promenad. Jag har ringt Kimsy och frågat om jag kunde få åka med henne till matchen och det fick jag så jag ska vara på IP klockan 17.00 men innan det vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag råkade skriva fel nyss så det blev såhär: Jag har ringt Kimsy och frågat om jag kunde få åka med henne till matchen och det ficks jag så jag ska vara i Thailand klockan 17.00! xD Ibland så blirdetså himla fel påiaf antingen så ska jag lägga upp mina snäckor från Thailand i en skål eller så ska jag se på en film.... det kanske blir båda sakerna fast jag föredrar film bäst! Sen så ska jag gå ner till ICA och köpa en Ben&Jerry glass som lördagsgodis, vilken smak är godast? // sOphia

Kommentarer
Postat av: maria

sv: hej, förlåt att jag inte svarade igår, hade inte tid.

men jag hade väl en bra valborg med en kompis, hoppas att du med hade det bra ;)

kram!

2010-05-01 @ 14:08:55
URL: http://mariawagnberg.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

rosa & svart var rätt ;D kram

2010-05-01 @ 14:40:41
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0