Blir galen på henne!

Heej! För typ två minuter sen överförde jag lite bilder men när jag skulle klistra in några bilder i "Mig själv" mappen råkade jag trycka på ta bort istället för klistra in och där låg alla mina bilder på mig själv så jag blev jätte besviken men då kollade jag i papperskorgen (inte den som står under mitt skrivbord utan den på datorn xD) och där låg den mappen och då tryckte jag på återställ men då försvann mappen så jag fattade inte vad jag hade gjort men sen helt plötsligt var den där den skulle vara så då kunde jag börja andas igen! =)

Jag var på ICA för en liten stund sen, jag cyklade i det här piss vädret!
Men vad gör man inte för att köpa lördagsgodis och lite andra grejer?


O_o Om ett tag ska vi äta hemmagjorda hamburgare och det ska bli så himla gott för jag är ashungrig! Förut var jag med Sofia och det var kul, vi hann inte göra så mycket utan Sofia åt mellanmål och jag drack cola sen gick vi upp till hennes rum och kollade på Bella & Tyra show!

Bella är himla jobbig, hennes röst låter såhär pipig: Iiiiiii hiiij jiiiag hiiietiir Biella! xD
Okej inte så då men den är himla jobbig. Aja nu ska jag läsa lite skvaller på Finest.se så ha det bäst! // sOphia


Det här handlade jag på ICA fast tomaterna hoppade jag över för vi hade redan det hemma.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0