Bajs glass! xD

Hej på er! Förut så skrev jag ett kompicerat inlägg om att jag kanske skulle vara med Rebecka och Ida men det kanske inte funkade för Rebecka och så men nu är det bestämt att alla vi tre ska göra något hemma hos mig! Vi börjar här och sen kommer vi cykla till någon annan och se vad vi gör där, jag är sugen på jordgubbar med grädde och smält blockchoklad så jag ska kanske föreslå att vi gör det men då skulle t vara kul om det var sånt väder det var igår men det är ju inte det nu tyvärr!


Aja jag tänkte börja med en ny kategori som heter "Bajs eller najs?" xD Namnet är lite konstigt men det var detbästa jag kunde komma på, dom flesta bloggare skriver ju "Hiss eller diss" men jag vill inte ha som alla andra så det får heta bajs eller najs! Men jag skriver mer om det senare för nu måste jag lägga undan några saker :p, hej då! // sOphia

Vad tycker ni om namnet "Bajs eller najs? =)

 Den här artikeln är asrolig! Jag sitter nästan och gråter för den är ju såå himla rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0