Bajs eller najs?

Hej!

Jag har inte bajsat eller najsat på ett tag nu men nu ska jag göra det igen så jag har varit inne på H&M:s hemsida och kollat lite på Yunkyard också men plaggen som visas nedanför är från H&M. Jag har kollat på Bikinis och klänningar men klänningar bajsar eller najsar jag nån annan gång, kanske imorgon. Men iaf, ni ser två bikinis och jag tänkte börja med den första längst till vänster, jag kan säga på en gång att det är en solklar bajsning för jag menar jag skulle aldrig gå runt med en sån bikini. Den är inte snygg tycker jag men kom ihåg att det är min åsikt, om ni gillar den så är det eran åsikt. Den första bikinin får en bajsning! Den andra bikinin gillar jag jättemycket för färgerna är snygga ihop plus att den har ett sånt där band runt halsen och det gillar jag så den andra klänningen får en solklar najsning av mig! Vad tycker ni, har jag rätt eller fel? =)

 
Den här=  :thumbdown:             Den här= :thumbup:


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv; hej :)

jo det är bra själv ?<3

2010-05-25 @ 16:11:11
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0