Bajs eller najs?

Heej!

Tänkte bajsa eller najsa lite igen för det är ju så himla kul, vad tycker ni? Den här gången så skriver jag inte var plaggen kommer ifrån eftersom jag kommer inte ihåg men om ni är intresserade av något plagg så leta antingen på H&M:S sida eller, BikBok eller Lindex för det är där jag hittar plaggen. Det jag bajsar eller najsar kan du se nedanför. Klänningen är en najsning ofc för jag gillar klänningar som har en dragkedja över sig plus att den har sån här korsett grej på sidan och det är snyggt men korsett över hela ryggen tycker jag är sådär men klänning får en solklar najsning! :D Schortsen får lite bajs på sig av mig för att jag gillar inte kläder med överdrivet mycket paljetter på sig och schortsen är typ gjord av paljetter! xD Vad tycker ni, har jag rätt eller fel? =)


Klänningen får en solklar: :thumbup:                                      Schortsen får en: :thumbdown:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0