Bajs eller najs?

Heej! Jag har precis kollat klart på Bella & Tyra show när dom har Kissie som gäst för det är ju såå himla bra men det var kanske ingen nyhet att jag tycker det för jag har ju skrivit det några gånger nu. :) Jag har också lagat mat för den maten som jag skulle ätit hatar jag och så är det bara, jag äter den inte. Maten jag skriver om är självklart Pytt i panna fast jag säger alltid Pyton panna! xD Det låter som att jag är värsta bortskämda ungen nu men den maten kan jag tyvärr inte äta så jag gjorde pasta med tonfisk istället. :)


Aja nu tänkte jag bajsa eller najsa lite och ni ska ju skriva i kommentarerna vad ni tycker för jag gillar era åsikter. Ni kan se plaggen här nedanför och nu ska jag skriva vad jag tycker om klänningen: Jag skulle vilja ha en klänning med samma modell alltså en dragkedja över hela klänningen för det tycker jag är snyggt men själva mönstret... neeej mönstret är väldigt fult tycker jag så kom ihåg det att det är vad jag tycker så om du där hemma har en sån här klänning och gillar den så är det ett perfekt köp av dig! :)


Men klänningen får lite bajs på sig av mig, jag gillar modellen men inte mönstret! Mjukis overallen är väldigt speciell... den är inte snygg men den är väl ganska skön fast när jag bajsar eller najsar så går jag på utséendet så mjukis overallen får också lite bajs på sig. Vad tycker ni? Har jag rätt eller fel? :)


Klänningen får en :thumbdown:                                               Mjukis overallen får en: :thumbdown:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0