Alla skratta åt mig!

Heej allihopa!

Shit vilken härlig dag! Det är ju typ sommar nu för jag kunde gå i linne på vägen hem från skolan utan att frysa och då är det varmt asså! Jag är just nu inne men jag ska efter jag ätit lite mellanmål så ska jag definitivt gå ut och typ läsa i solen, jag har packat ihop alla grejer som jag ska ha med mig till mamma så nu står det tre plastpåsar bakom mig.

Idag på musiken så spelade alla grupper en låt som heter: One of us. Det var kul för jag spelade trummor och det gick jättebra men innan det så hade en annan grupp spelat och då gjorde trummisen i den andra gruppen värsta höga ljudet med trummorna och då ställde jag mig upp för att jag skulle applådera asmycket på skoj då rå, jag tänkte dock inte på att det hängde typ tio gitarrer över mitt huvud så jag dunkade i gitarrerna jättehårt och då började alla asgarva! :D

Typiskt mig, ska alltid göra väsen av mig! :) Det var lite pinsamt så jag, Rebecka, Karro och Alex satt och garva vi med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0