5 Maj 2010

Hej allihopa! Ledsen för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft tid att blogga ett endaste skit idag så  jag bloggar nu istället, idag var det bra i skolan och sånt där på morgonen så satte alla 6:or sig i matsalen och fick lyssna på en tjockis från SL som berättade om tåg och sånt där. Det var ganska intressant men när han hade pratat i minst 55 minuter började jag tröttna lite, jag ville hoppa upp ur stolen och göra 10 upphopp men det skulle sett lite konstigt ut om jag helt plötsligt ställde mig upp! xD

Aja efter skolan gick jag stressad hem för att jag skulle på piano och byta om till fotbollskläder men på fotbollen gick det inte så himla bra för jag kan typ inte skjuta bra... men det får det blir ändring på! :p Snart ska jag se på Drömmen om Italien för det är ju final idag (aaahh!) jag undrar vem som vinner, någon av er som ska kolla? =) Anna Anka söker assistent ska jag kanske se på sen men nej det orkar jag inte, jag håller redan på att somna så det får bli repris på datorn för mig. Ha det jättebra! // sOphia

 
Här är ett exempel på hur en SL gumma skulle kunna se ut! Vad taskig jag är just nu :p....

Kommentarer
Postat av: SIEL

haha aboslut :D

2010-05-05 @ 20:41:10
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0